vrijdag 24 april 2015

SKINNY SINNER: #aardbeien-basilicum #ice cream, zo zomers!

 
Ik maak regelmatig to-do lijstjes en planningen op, maar me daar aan houden is nog een ander ding.
Zoals Lieselotte, voor de hele week menu's uitschrijven, dat kan ik echt niet. Ik ben meer iemand die haar keukenkasten open trekt en opzoek gaat naar een receptje voor wat ik nog allemaal liggen heb.

Zo was het vandaag restjes-dag van de voorbije dagen en had ik dus niets nieuws voor jullie! Na het avondeten heb ik dan snel wat verse aardbeien in de diepvriezer gestoken. En natuurlijk in het slaap gevallen voor het er iets met kon doen.

Zo ben ik nu aan het genieten van een lekker en healthy aardbeien-basilicumijsje!

Wat heb je nodig?
  • aardbeien
  • banaan
  • basilicum
How to?
  • Snij je banaan en aardbeien in stukjes en steek ze enkele uren in de vriezer.
  • Mix in de foodprocessor of met het hakmolentje van je staafmixer, tot een glad geheel. 
  • Als je het wat te lopend vindt, kan je het nog terug even in de vriezer steken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten