dinsdag 14 juli 2015

HEALTHY HABIT: Work out @ home, Legs and booty #1


 
 
Vaak hoor ik: ik volg zo goed mij dieet maar val niet meer af. Van het woord dieet komen mijn haren al recht staan, ten eerste! Maar dat komt dan ook ladies omdat je moet sporten, ja helaas is dat goed voor je.
 

Er was een tijd dat mister-foodie en ik zo goed als in de fitness woonden. Van 's morgens tot 's avonds brachten wij daar door. Hij werkte er en ik had mijn zaak daar, het was onze thuis. Dat waren echt zalig tijden!

Natuurlijk was ik mezelf daar niet 12u per dag in het zweet aan het werken, hallo doe eens normaal. Maar ik geef wel toe dat de motivatie er dan gewoon sneller is.

Nu zijn we enkele jaren verder en zijn wij beiden professioneel en heel andere weg in geslagen. Ik heb wel geprobeerd om naar een nieuwe fitness te gaan, maar neen ze zullen nooit hetzelfde zijn! Overal vind je de bodybuilders die denken dat wij hen maar al te graag in topjes zien waar hun tepels uit komen piepen en de wannabe's die zich zelf even geweldig vinden. Maar een bepaalde sfeer kan je gewoon niet kopiëren.

Dus moest ik iets vinden om toch in shape te blijven, want sport is nu eenmaal verslavend ;)

Op YouTube vind je honderden gratis! filmpjes met work outs die je gewoon kan meevolgen vanuit je woonkamer. Ideaal dus voor als je niet graag tussen ander zwetende lijven staat of geen zin hebt in eens even lekkere sociaal te doen. Want hiervoor heb je geen fancy sport outfit nodig of hoef je zelfs je haar niet te kammen, vogelnesthaar alarm!
Warning: Sluit de gordijnen voor de buren anders kan het een gek zicht zijn.

Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete filmpjes voor killer legs and a Kardashian booty!

Work up that sweat foodies!





Dit is mijn all-time favorite! De deathlifts will kill you... De eerste keer dat ik deze had gedaan heeft mijn BFF zich plat gelachen met hoe ik de volgende dag rond liep. (stijf stijf stijf)


Vind het geweldig hoe ze het hier heeft over ' a perky little but', maar in de titel staat wel Kim Kardashian butt workout! Maar wel ook een mega goede work out, of je nu een little butt of een Kasdashian butt wilt.

Dit is een rustigere om af te sluiten, maar ook wel een effectieve. En de strandomgeving geeft je een instant vakantiegevoel, leuk meegenomen.

Heb je ze allemaal gedaan? Don't forget om jou post-work out foto te delen met ons, op Facebook of Instagram: handsoff_myfood.

Good job foodies, keep up te good work!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten