zaterdag 14 maart 2015

SATURDAY SMOOTHIE: #tarwegras #banaan #avocado!


Eerder deze week schreef ik al over het potje maca dat ik had terug gevonden in mijn keukenkasten. Daar vlak naast stond nog zo een weggekropen superfood: tarwegras!

Tarwegras wordt meestal verkocht in poedervorm maar sommige kweken ook echt het gras en maken er sap van. Ik kan nog geen simpel basilicumplantje in leven houden dus je kan er van uitgaan dat ik het in poedervorm heb staan.

Iedereen dat al tarwegras geproefd heeft trekt nu waarschijnlijk een vies gezicht. We moeten toegeven dit is zo iets dat supergezond zou zijn maar je gewoon niet binnen krijgt zonder je neus dicht te knijpen.

Spijtig want ik weet gewoon niet waar te beginnen met het opnoemen van alle vitaminen en mineralen die je vindt in tarwegras. Plus, het geeft een echte energieboost en dat kunnen we toch allemaal gebruiken!

Dus ging ik opzoek naar een LEKKER! smoothie receptje met tarwegras.

Wat heb je nodig?
  • 1 banaan
  • 1/2 avocado
  • 1/4 blik kokosmelk
  • 250 ml plantaardige melk
  • 1 eetlepel tarwegraspoeder


How to?

  • Mixen en genieten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten