zaterdag 13 juni 2015

SKINNY SINNER: Tropical vegan ice-cream! #mango #coconut

 
Deze morgen voelde ik mij echt "in't zak gezet"! Ik verwachte een mooi stralend zonnetje te zien. Maar die was er niet, enkel veel wolken, regen en het was koud. Het zomers jurkje dat ik had klaargelegd ging dus snel terug de kast in en maakte plaats voor een jeans.

Toen ik deze middag van het werk kwam had ik wederom dat gevoel. Geen wolken, regen en koude meer, enkel ik in mijn warme jeans en de felle zon. Ik heb echt gepuft tot ik thuis kwam!

Maar ik wist dat ik alle ingrediënten had om dit heerlijk tropical ijsje te maken met mango. Ik heb er dan ook eens zo hard van genoten, zonder jeans weliswaar.

Het is echt super easy, super yummy en totally healthy!!!! Zal ik het nog wat mooier maken? Je kan het ook als ontbijt eten, oh yeah!

Neem zeker ook een kijkje bij onze andere ice'cream' smaken:
Banana
Chunky monkey
Aardbeien-basilicum
Spinazie


Wat heb je nodig?
voor 2 pers

  • 1 mango, bevroren in blokjes
  • een paar eetlepels kokosmelk
  • kokosschilfers als topping

How to?
  • Ben je in het bezit van een superblender type: Vitamix? Dan kan je gewoon alles direct in je blender gooien.
  • Ben je niet bij die gelukkigen zoals ik? Dan moet je je mango eerst ongeveer 15-30min laten ontdooien. maar niet te veel!
  • De hoeveelheid kokosmelk gaat afhangen van hoe gesmolten je mango is.
  • Voeg dus voorzichtig toe tot je een romige structuur hebt.
  • Bestrooi met de kokosschilfers.
Enjoy!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten