donderdag 30 oktober 2014

WWRAUW tot aan het vieruurtje: Charlotte's diary #2!

Het zijn drukke dagen voor ons beide, dus zijn de dagboeken er even niet van gekomen. Maar dat maak ik vandaag wel goed!

Raw till 4 gaat me veel beter af dan volledig raw! Wat ik wel merk is dat de verleiding om te cheaten groter is (oh foei foei). Je denkt sneller, oh als het binnen een uurtje wel mag, waarom nu dan niet?
Dat stukje chocolade of het restje pasta staat in de koelkast en roept jou naam. Ik blijf er echt de hele dag aan denken dan.

Bij volledig raw had ik die dingen gewoon niet in huis gehaald. Cold turkey alleen rauw voedsel en al de rest was veilig weg gestopt.

Raw till 4 vraagt om pure wilskracht!!

Wat heb ik vandaag gegeten?




Chocolade overnight oats, wat een geweldig start van de dag!






 Een groene smoothie met boerenkool en kokos. Het was een enorm grote beker, dus was mijn lunch te samen met een appel.

Ik denk dat er nog iemand honger had daar ;)

http://handsoffmyfood.blogspot.be/2014/10/wwrauwfood-frambozen-streusel-lekker.htmlFrambozen streusel, een machtig en heerlijk dessertje. Of in mijn geval vieruurtje.















Als avondeten is het gevulde courgette met rode linzen curry en rucola.










Voor straks wacht er nog een bordje wortels met hummus op mij. mmmm!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten