woensdag 8 juli 2015

SKINNY SINNER: Healthy super iced coffee!




Terwijl Lieselotte ondertussen vertrokken is naar het geurige, kleurige Viëtnam, neem ik het deze maand eventjes van haar over! Ik zal jullie laten kennis maken met mijn dagelijkse eetgewoonten! Voeding is een echte hobby geworden en ik vind het elke keer opnieuw super leuk om nieuwe smaken te ontdekken in de keuken!
Waar ik 6 maanden geleden nog een 10 kilo meer woog dan vandaag, ben ik ervan overtuigd dat voeding er echt toe doet voor een gezonde levensstijl. Daarom juist dat ik ook een steentje wil bijdragen voor deze blog en jullie wat receptjes wil bijbrengen! Je voelt je niet alleen beter in je vel, maar ook energieker, fitter, mooier,...De moeite waard, niet ?


Vandaag heb ik voor jullie een makkelijk receptje klaar voor de koffie-lovers onder ons. Een overheerlijke Iced Coffee! Dit is echt mijn favoriet drankje voor deze warme dagen!
Alle ingrediënten kun je vinden in een bio winkel. Veel ice-coffee plezier!!



Wat heb je nodig ?
(voor ongeveer 4 tassen)






  • 2 tassen koffie
  • 1,5 tas soya melk
  • 5 medjoul dadels
  • 1sl raw cacao poeder
  • 1tl hennepzaad (optioneel)
  • 1tl kokosbloesemsuiker
  • 3 tassen ijs






How to ?
  • Zet 2 tasjes koffie en laat deze afkoelen in de ijskast of vriezer.
  • Mix de dadels, cacao poeder, hennepzaad, kokosbloesemsuiker met al een half tasje soya melk tot alles egaal is in de blender of keukenmachine.
  • Voeg dan de overige soya melk, koffie en 3 tassen ijs toe en blend alles goed door.
  • Klaar is je ICE COFFEE!







Geen opmerkingen:

Een reactie posten